piątek, 1 grudnia 2017

Pleciona filiżanka ze spodkiem

Witajcie!

Oto moja najnowsza plecionka w zupełnie innym stylu niż zazwyczaj - filiżanka ze spodkiem w rozmiarze XXL. Białe rurki - to paski brzegowe gazety, te jaśniejsze - malowane kawą, ciemniejsze - bejca w kolorze dąb rustical. Odpowiednio duża, aby zmieścił się w niej mały model - 40 cm średnicy i 23 cm wysokości.

filiżanka do sesji zdjęciowych


filiżanka z gazet
I jeszcze taki sympatyczny drobiazg - renifer według instrukcji ClaoodiaArt. Tak mi się spodobał, że musiałam zrobić swoją wersję :)


12 komentarzy:

  1. Filiżanka - rewelacja! Piękna ozdoba, bardzo mi się podoba... Zasadziłabym tam kwiatucha w jakiejś małej doniczce...

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna filiżanka, ale renifer wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Renifer rewelacja, chyba muszę takiego zrobić, a filiżanka jest super. Piękna praca, czekam na zdjęcia z modelem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna ta filiżanka! Rewelacyjnie się prezentuje! A reniferek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Filiżanka świetna w piękne kolory. Takiego reniferka nie widziałam śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Filiżanka pierwsza klasa i to jak równiutko wypleciona. Podziwiac należy cierpliwość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To na listopadową kawę? Taka porcja postawiła by mnie może nogi:-) Wygląda pięknie i podziwiam za gabaryty:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filiżanka "prawie" jak latte wygląda - aż ma się ochotę napić :D Reniferek też mi się podoba, ale nie miałam pomysłu co dokładnie z nim zrobić, jednak widząc Twoją stylizację zdjęciowa przyszła mi pewna myśl...choć raczej w tym roku się nie wyrobię żeby zrealizować ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. FANTASTYCZNA!!!! I te kolory idealne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna w w takich kolorach. I ten kształt - fantastyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...