czwartek, 8 listopada 2012

Kolejna nagroda ;)

Dzisiaj otrzymałysmy kolejne wyróżnienie!!! Przyznała nam je zaprzyjaźniona z nami Ewa ;)
Stokrotnie dziękujemy!

W ramach wyróżnienia należy odpowiedziec na wiele pytań. Z góry uprzedzam, ze  tego wyzwania podjęłam się ja - czyli Marta :)

1. poranek czy wieczór? - wieczór
2. dżinsy czy mini? - dżinsy, nigdy mini
3. dyskoteka czy domówka? - domówka
4. pizza czy kebab? - i to, i to ;)
5. blog czy pamiętnik? - kiedyś pamietnik, ale teraz nie wyobrażam sobie życia bez bloga :)
6. plastelina czy modelina? - nigdy nie miałam w rękach modeliny, więc ją wybieram
7. deszcz czy słońce? -  tylko słoneczko!
8. rodzina czy przyjaciele? - rodzina
9. dzień bez bloga czy dzień bez rękodzieła?  - trudny wybór, ale jednak dzień bez bloga
10. rower czy rolki? - rower, na rolkach bym sie chyba za długo w pionie nie utrzymała :)
11. bransoletka na nadgarstku czy na kostce? - na nadgarstku, aż tak nowoczesna nie jestem ;)

Tak jak pisałam już kiedyś bardzo dziękuję za wyróżnienie, ale nie wyznaczę kolejnych blogów. Wszystkie cenię jednakowo i do wszystkich równie często zaglądam. Dziękuję Wam za odwiedziny i każde miłe słowo ;)

1 komentarz:

  1. I jeszcze jedno wyróżnienie do kolekcji :D Zapraszamy i Pozdrawiamy
    http://siostrzany-blog-o-wszystkim.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...