czwartek, 8 sierpnia 2013

Uwaga! Ogłaszamy candy ;)

Blogowy świat wciąga i to baaardzo... Nas pochłonął już całkiem ;)

We wrześniu minie rok, odkąd jesteśmy na bloggerze. Jak dobrze wiecie, nie chodzi tu tylko o to, żeby publikować swoje prace, możliwości są znacznie większe. Uwielbiam wieczorami podglądać Wasze blogi, szukać nowych inspiracji i pomysłów, przeczytać co ciekawego się u Was wydarzyło. Wspaniałe jest także to, że zawsze można liczyć na wasze komentarze, podpowiedzi, miłe słowa. 

Poszczęściło nam się także nie jeden raz - wiemy jakie to miłe uczucie, kiedy otwiera się przesyłkę od listonosza z wygraną niespodzianką ;)

Nadszedł więc ten moment, że i my chcemy kogoś obdarować wykonanymi przez nas przedmiotami i sprawić tej osobie troszkę radości. 

Ogłaszamy CANDY/ ROZDANIE!!!



Nagrodą główną będą trzy pary kolczyków - w naszych trzech ulubionych technikach:
  • frywolitkowe
  • szydełkowe
  • wykonane z gazet
Oprócz tego wylosowana osoba otrzyma:
  • przydasie
  • słodkości
  • a także niespodziankę (również wykonaną ręcznie)
 Jest to candy niespodziankowe, dlatego nie pokażemy, jakie dokładnie kolczyki są do wygrania, zostawimy nutkę niepewności ;)

A teraz zasady:

Można zdobyć aż trzy losy ;)

Zasada obowiązkowa - wstawić na pasku bocznym banerek odsyłający do tego wpisu (kto to zrobi - ma już zdobyty 1 los).

Nieobowiązkowe - zostać obserwatorem naszego bloga (kolejny - drugi los) oraz polubić stronę na facebooku (to już trzeci los). Jeśli ktoś już jest obserwatorem/ lubi stronę - zaznaczcie to w komentarzu.

A teraz takie małe utrudnienie - napiszcie, jaka jest wasza ulubiona piosenka/ coś co wam teraz wpadło w ucho/ co polecacie do posłuchania na letnie popołudnia ;)

Pamiętajcie - zaznaczcie w komentarzu, ile losów Wam przypadnie w losowaniu!

Wysyłka tylko na terenie Polski.

I na koniec - zapisy trwają do 13 września (piątek) - aby sprawić, żeby ten pechowy dzień był bardziej szczęśliwy ;) Wyniki opublikujemy najpóźniej dwa dni po terminie zapisów.

Powodzenia!!!

48 komentarzy:

  1. Nie sposób przejść obojętnie po takim serdecznym zaproszeniu, więc ustawiam się w kolejce :) Obserwuję od jakiegoś czasu, lubię na FB a banerek już zainstalowany na moim blogu, więc 3 losy, może któryś okaże się szczęśliwy ;)
    A co do piosenki - ja z tych "dinozaurów", moją ulubioną jest "In the air tonight" Phila Collinsa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdecznie,tak się cieszę,że zrobiłyście candy,może u was mi się poszczęści,oczywiście ,że chętnie wezmę udział,i mam od was 3 losy -bo jestem obserwatorem już od dawna,banerek już jest i polubiłam was na fb-co zrobiłabym wcześniej ale nie wiedziałam że tam też jesteście,moja ulubiona piosenka ostatnio to zdecydowanie-James Artur-impossible,ciągle słucham i nucę,szczerze polecam-i trzymam kciuki może się uda-pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia

    OdpowiedzUsuń
  3. witam:)jestem od niedawna na blogerze i chetnie skorzystam z candy.polubilam was na Fb i jestem obserwatorem ale nie mam pojecia jak ten banerek zrobic u siebie na blogu?:(.ktos mi podpowie?A MOJĄ PIOSENKA ULUBIONA OD NIEDAWNA JEST
    :Gromee Ft. Andreas Moe - Gravity

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przyłączę się do zabawy. Obserwuję jako Anna Anna. Nie posiadam profilu na fb, więc ten los odpada. Banerek umieszczam, zatem będą 2 losy. Mi ostatnimi czasy podoba się nie najnowszy utwór: Skrillex - Bangarang.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie, lubię niespodzianki i uwielbiam kolczyki więc chętnie stanę w kolejce po prezenty z 1 przysługującym mi losem :)Moja ulubiona piosenka to "Power of love" J.Rush

    OdpowiedzUsuń
  6. TO ZNÓW JA:)WKONCU MI SIE UDAŁO DODAC BANEREK,POLUBIŁAM WAS NA fb I OBSERWUJE WIEC BEDA 3-LOSY:)A PIOSENKA JAK WYZEJ PISAŁAM:"Gromee Ft. Andreas Moe - Gravity".Może mi sie uda wygrac choc raz coś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro zostałam zaproszona to się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się z przyjemnością:) Warunki już dawno spełniłam, zatem będzie u mnie 3 losy:) A piosenka która"chodzi" za mną w te wakacje to: Marina & The Diamonds - How To Be A Heartbreaker:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja się chętnie zapisuję na tak wspaniałą nagrodę dla mnie 13 wrzesień dzień wystawy moich prac;)) trzy warunki spełnione;)a za mną chodzą słowa Gdy strumyk płynie z wolna rozsiewa zioła maj, stokrotka rosła polna a nad nią szumiał gaj;))) czasy obozowe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuję również z przyjemnością jako My preciousssss
    czyli losów 2

    Pozdrawiam serdecznie :)

    Ps. Bardzo przyjemnie się zwiedza waszego bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście ustawiam się w kolejce:DDD A na letnie popołudnia polecam "Rivers of Babylon" Boney M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce :). Banerek wstawiam, Facebook polubiony ;)
    A na letnie popołudnia polecam np. Kings of Lion "Radioactive" ;)
    Przy okazji zapraszam do mnie na Candy!
    http://fiolkianiolki.blogspot.com/2013/08/candy-roznane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście ja też się dołączam :)
    moja ulubiona piosenka to "pogoda ducha" Hanny Banaszak. wiem wiem staroc ale nic na to nie poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojojojojo ale zachęciłaś.... oczywiście trzy warunki z miłą chęcią spełniłam. Bo szczęściu trzeba pomagać. A przy okazji gratulujemy roczka :)
    Muzyka....jestem muzyczną nimfomanką a tym bardziej zaCOMAwana . Ostatnio bardzo intensywnie wsłuchuję się w ich piosenki a tym bardziej w tekst....
    więc COMA i utwór " Zaprzepaszczone siły wielkiej armii świętych znaków "

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rownież staję w kolejce, moze tym razem mi sie uda u Was wygrac.Mam 3 losy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się do zabawy:)
    Banner wisi, obserwuję i lubię na facebooku - 3 losy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Banerek jest, obserwuję Was od baaardzo dawna, więc dwa losy mam :) Co do piosenki to trudno wskazać jedną konkretną bo jest ich kilka, ale jeśli taki wymóg to stawiam na "1000 miejsc" Ada Szulc i DJ Adamus

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuje sie i ja moze szczescie dopisze

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, to ja też chcę stanąć w kolejce po cukiereczki,, a co do piosenki to nie wiem sama dokładnie ,ale zawsze jak słyszę piosenki zespołu Vengaboys to mi się lato z młodszych lat przypomina.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać że obserwuję od dawna, dzisiaj polubiłam na FB i wrzuciłam banerek u siebie :-)

      Usuń
  20. Nie spełnię warunku candy ponieważ na chwile obecną żadnej ulubionej piosenki nie posiadam :)
    Ale banerek już od dawna widnieje na pasku bocznym mojego bloga.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie możliwe warunki spełnione :) A co do piosenki, ja najbardziej lubie piosenke poetycka, wiec zachecam do SDM np Czwarta nad ranem

    OdpowiedzUsuń
  22. Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)
    fB: Amelia JA
    Piosenka: Tom Odell - Another Love

    OdpowiedzUsuń
  23. Baner: http://moniquemade.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Monique
    Lubię jako: Monika M,
    3 losy.
    Piosenka: Nie wiem... Ostatnio byłam na koncercie Perfectu. Na żywo bardzo mi się spodobało wykonanie ,,Autobiografii". :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć, oczywiście się dopisuję do miłej zabawy!
    Banerek już jest, obserwuję jako agulla. No więc dwa głosy i mam nadzieję, że szczęśliwe!
    A jeśli chodzi o piosenkę to Ania Dąbrowska "Jeszcze ten jeden raz".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie wezmę udział :) Banerek zaraz wstawię na bloga, a obserwatorem jestem od jakiegoś czasu - a więc 2 losy :) A co do piosenek (albo raczej utworów), to ostatnio często słucham... Lata Vivaldiego - polecam ;) (a z muzyki nie-poważnej, to u mnie rządzi Queen np. Don't stop me now). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. chętna na niespodziankę . Gratuluje tego roczku i życzę dalszej weny . Co to piosenek.... ach ja to z tych co nucą a potem zapominają tytułu ,a le w moim zyciu zawsze towarzyszyła mi jedna taka melodia z filmu " Armageddon " Aerosmith " I dont want to miss a thing ". Uwielbiam również film i zawsze w oku kręci się łezka

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię niespodzianki, więc nie może mnie zabraknąć :)
    Niestety, mam tylko dwa losy, bo nie posiadam konta na FB.
    a banerek już wisi http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam! Dopisuję się do zabawy! Polubiłam stronę na facebooku i zostałam obserwatorem bloga (podziwiam papierową wiklinę, ale nie umiem)
    Uwielbiam Michaela Boltona "How am I supposed to live without you" i "Time, love and tenderness"

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię niespodzianki, a Wy swoją bardzo kusicie :).

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Obserwuję jako: raeszka
    Baner na pasku bocznym: http://raeszka.blogspot.com/

    Co do piosenki ... to tak najświeższa w mojej głowie Dawid Podsiadło "Trójkąty i kwadraty".
    Oprócz tego polecam płytę Libera "Duety". Wszystkie piosenki są super, no oprócz jednej hihi.

    OdpowiedzUsuń
  30. o z chęcią jako obserwator i zamieszczając info na pasku bocznym w niezwyklyzakatek.blogspot.com staję w kolejce
    Lubię niespodzianki :)
    a piosenka... "chcę Ci coś opowiedzieć " Dżemu - sentymentalna podróż do przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się, 2 losy, co do piosenki, to chciałaśbyś co najmniej trzy...może więc - "Trzeba marzyć" - Hanny Banaszak

    OdpowiedzUsuń
  32. Poproszę 3 szczęśliwe losy (na FB jako Monia D.) ;) Piosenkę od wielu lat mam niezmienną, choć kapela już dawno zniknęła ze sceny muzycznej: Buzu Squat "Kocie sprawy";) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja w poszukiwaniu czegoś o papierowej wiklinie trafiłam TU przed chwilą i wpadłam jak śliwka w kompot...patrzę, czytam chłonę...jestem zauroczona :)))) TYM co widzę - WSZYSTKIM. Nie mam bloga, ale zaraz polubię na f. Moja ulubiona letnia muza, ktora zwłaszcza zimą gdy zimno i mokro daje dużo pozytywnej energii to Biscaya Jamesa Lasta http://www.youtube.com/watch?v=_gl6UilAa5M
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w kolejce i ja ! 2 szczęśliwe losy dla mnie poproszę :) obserwuje od dawna, banerek na blogu boczna szpalta http://ingasz.blogspot.com/
    nie będę oryginalna ostatnio słucham Lany del Rey wszystkie piosenki :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. chętnie dołączam do zabawy, obserwuję jako Coral Amour więc przypadają mi dwa głosy!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Barbara Wójcik, polubiłam na Fb jako Barbara Wojcik, banerek na blogu http://5porroku.blogspot.com/ a więc 3 losy poproszę i najlepiej na frywolitki, bo mi się marzą od dawna!
    Zapraszam do mnie na candy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. też się zgłaszam!:) dołączam do obserwatorów, banner wstawiam na kuffart.blogspot.com. Od jakiegoś czasu chodzi za mną Наутилус Помпилиус – Хлоп-хлоп, niezwykle skoczna, więc polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak kusicie tymi niespodziankami, że koniecznie muszę spróbować szczęścia:)
    obserwuję 1 los
    baner jest 1 los

    To żaden hicior ale ostatnio po głowie chodzi mi tylko to:
    http://www.youtube.com/watch?v=hp4endJMu1E

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię Wasze inspiracje. Gratuluje już roczku obecności w blogosferze. Zostałam Waszym 200 obserwatorem. Polubiłam też na fb i udostępniłam baner na blogu, czyli razem 3 losy. Polecam do posłuchania najnowszy kawałek Birdy "Wings". Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)banerek na http://siljia.blogspot.com/
    obserwuję jako Marta Jung
    to dwa losy a utwór który ja ostatnio słucham to Kapela
    Górole "'przez ile dróg"

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, Zdobyłam wszystkie 3 losy :D a co do piosenki to polecam : Ewa Farna-Znak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek jest na http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

      obserwuje jako Natalia F

      na FB jako Zaczarowany papier

      Usuń
  42. Koniecznie się zapisuję, bo zawsze marzyły mi się takie cuda! Banerek na blogu jest, do obserwatorów również dołączam ;) http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/
    A piosenka, która ostatnio wpadła mi w ucho? "Pożyczony" Sylwi Grzeszczak: http://www.tekstowo.pl/piosenka,sylwia_grzeszczak,pozyczony.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Z miłą chęcią dołączę do zabawy:) Obserwuję już od dawna, a na FB polubiłam jako Zaproszenia z fantazją.
    Jeśli chodzi o piosenkę na lato to polecam David Lynch & Lykke Li I'M WAITING HERE
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie wszystkie trzy losy! Obserwuje Łucka Awanturnica, baner na gatki-szmatki.blogspot.com, a lubię jako Wioletta T...
    Piosenka? Ostatnio wciąż chodzi za mną "Amazing grace" ale jako cover małej dziewczynki. O tu:
    http://www.youtube.com/watch?v=ObynvvZiUZY

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam, to mnie również proszę wpisać, 2 losy, banerek wstawiłam http://blogchmurki.blogspot.com/ i polubiłam na fb z tym banerkiem jakos dałam rade choć przyznam\,że dopiero sie uczę.
    Ulubiony kawałek to Phil Collins - Another Day in Paradise (cos pieknego)polecam i pozdrawiam.
    To moje pierwsze candy :)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...