poniedziałek, 9 czerwca 2014

III Spotkanie Kobiet... i wygrana ;)

Witajcie!

W sobotę (7 czerwca) wzięłam udział w III Spotkaniu Kobiet w Miejskiej Bibliotece Publicznej we Włodawie - od razu chciałabym podziękować organizatorom za zaproszenie. Już po raz drugi w tym roku miałam możliwość pokazania się z wyplatankami większej grupie osób. Miłe i ciekawe doświadczenie :)

Tym razem byłam sama, bo moja siostra musiała zostać na weekend na uczelni, zaczął się czas egzaminów...

Tak wyglądał stolik z naszymi pracami:


A fotce widać najnowszą pracę, abażur z papierowej wikliny, obiecuję pokazać go dokładniej w następnym wpisie, bo jeszcze się nie zmobilizowałam, żeby zrobić mu zdjęcia :)

Plan spotkania był bardzo bogaty m.in.:

- panele dyskusyjne: "kobieta w samorządzie i polityce", "Kobieta w mundurze"
- pokaz metamorfozy kobiet
- wystawa autorskich prac artystycznych uczestniczek spotkania
-"Aloes - cud natury" - profilaktyka zdrowia i urody

A teraz przyszedł czas na chwalenie się ;) Wygrałyśmy książkowe candy w Zaciszu wyśnionym!!! Do tej pory nie mogę uwierzyć ;) Tak się cieszę z tej książki, jeszcze nie zaczęłam czytać, ale czekam na tę chwilę, kiedy wieczorem będę mogła oddać się lekturze... 

 Szczęście dopisało nam dwa razy! Dzisiaj otrzymałyśmy paczuszkę od Kawusiowej po godzinach. A w niej same niespodzianki - masa ślicznych koralików, przydasie biżuteryjne, no i jaka cudna włóczka, te kolorki zachwycają - już nie mogę się doczekać, kiedy coś z niej powstanie ;) W przesyłce była też piękna, letnia bransoletka no i słodkości i kawusia ;)

Jeszcze raz ogromnie dziękuję i zapraszam wszystkich w imieniu dziewczyn na ich blogi!!!



PS.Pewnie stali bywalcy bloga zauważyli małe zmiany. Postanowiłam zmienić trochę wygląda naszego bloga, kolory, próbowałam "bawić się" w programie graficznym i udało mi się zrobić jako taki banner ;) Byłbym wdzięczna za opinie - jest lepiej? gorzej? coś byście jeszcze zmieniły?

Buziaki!!!!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych, stoisko kusi :) pięknie przygotowane, a baner fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu blogowi też przydałyby się zmiany ale tak jakoś brak motywacji a wasz wygląda fajnie. Gratuluję wygranych." Bogate " stoisko, widzę tam superową świnkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygrane ;) To zawsze miło coś wygrać :) Zmiany na blogu na plus ;) a co do banerka to super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranych , super przenty dostałyście. Kosze prezentuja się bosko a ten na przedzie razem z lampą to już mistrzostwo świata. Co do wygglądu bloga , zmainy fajne a ja bym mu dodała jakieś delikatniutkie tło w pastelowym kolorze . Ta biel czasem daje niexle po oczach :-)
    Pozdrawiam z upalnej oploszczyzny .

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnych wygranych:) Stoisko prezentowało się wspaniale:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknych wygranych ,a banerek super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranych. Ale również tego że z Wasze piękne wyroby "wyszły" do ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Banerek jest bardzo fajny. Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych! Banerek jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. :-) dziękuję za wizytę i za pozostawiony ślad obecności - to dzięki niemu tu trafiłam - cudowności wyplatasz... naoglądałam się wspaniałości! Jak ja bym tak pleść umiała... wszystkie moje szpargały nie pałętałyby się po chałupie ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym dodała jakiegoś lekkiego,delikatnego kolorku ,bo na biel moje oczy źle reagują ,ale tak to jest jak ktoś jest migrenowcem .
    Tak poza tym jest ok .Co do tematu to gratuluję wygranych ,a Wasze stoisko prezentowało się świetnie ,szczególnie abażur.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy abażur, choć niewiele go widać:).

    OdpowiedzUsuń
  13. My programmer is trying to persuade me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a variety
    of websites for about a year and am concerned about switching to
    another platform. I have heard very good things about blogengine.net.
    Is there a way I can transfer all my wordpress content into it?
    Any help would be greatly appreciated!

    Here is my webpage Bonati Institute internet

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...