wtorek, 19 sierpnia 2014

Abażur z gazet

Dzisiaj zaprezentuję Wam ostatnią pracę - abażur wyplatany z gazetowych rurek. Robiony na zamówienie Pani Marty - mojej imienniczki ;). Kolory, wymiary i kształt według życzenia Pani zamawiającej.
Miał pasować do wnętrza pokoju, przeważa biel rurek z czarnym nadrukiem, a na dole pasek w kolorze tapety na jednej ze ścian. Splot zrobiłam bardzo luźno, żeby ładnie przepuszczał światło.

Wymiary abażuru:
wysokosć: 25 cm
szerokość na górze: 35 cm
szerokość na dole: 40 cm
Abażur wczoraj dotarł do nowej (dostałam wiadomość, że zachwyconej) Właścicielki, więc przyszła pora, żeby tutaj miał swoją premierę ;)


lampa z gazet, abażur z papierowej wikliny

abażur z papierowej wikliny
Jakby ktoś chciał wejść w posiadanie wyplatanej, recyklingowej i jedynej w swoim rodzaju lampy - czekam na zamówienia ;)

39 komentarzy:

  1. Lubię wyplatane abażury- dają wyjątkowe światło. Jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny abażur,chyba też się kiedyś pokuszę o coś takiego ,bo daje bajeczne,rozproszone światło.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jednak najlepszy efekt daje po podświetleniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby tak wystroić całe mieszkanie w Wasze wyroby, byłoby cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Można zrobić coś takiego z gazet? :) O matko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku, takiego cuda to ja jeszcze nie widziałam! Piękny abażur!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!!Musi kapitalnie wyglądać jak się zaświeci żarówę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny. Bardzo podoba mi się kształt. Śliczna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Abażur jest rewelacyjny!! ciekawa jestem ile osób będzie sie zastanawiać czy to naprawdę z gazet:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny abażur. Przy zapalonym świetle to na pewno wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny on jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest genialny :) Cudeńko z gazet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, ja mam gazeciane abażury w kuchni i w pokoju, bardzo fajnie się spisują, a wieczorem dają rewelacyjny efekt na ścianach i suficie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysl i takiez wykonanie .

    OdpowiedzUsuń
  15. jak równiuteńko wypleciony!
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalny i fajny element wystroju wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super abażur! Na pewno pięknie się prezentuje, kiedy prześwieca przez niego światło :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny abażur. Jak teraz patrzę na te moje kupne abażury to wydają mi się jakieś takie... bezduszne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Abażur jest piękny. Też się przymierzam, tylko muszę jechać "do miasta" i namierzyć przewód, bo u mnie takich nie ma. Gratuluję cierpliwości i talentu, bo trzeba się trzymać równiutko splotu, a on jest luźny i nie przylegający do siebie. Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam http://ewelinapapierowecuda.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny kształt i szczególiki, które uwzględniłaś, by ergonomia, z jak najwyższej półki była. Ten "luźny splot" - widać, u Ciebie Martusiu, pełen profesjonalizm. Nie wątpię, że Klientka była zachwycona! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, jesteście bardzo pomysłowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudo!!! Przepiękny abażur. Ciekawa jestem ile czasu był pleciony. Wspaniały jest.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny :) jak i wiele prac tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  25. Abażur jest rewelacyjny! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...