piątek, 5 grudnia 2014

Kocie legowisko

Pewien kotek bardzo chciał mieć wygodny domek do spania - poprosił więc o gazetowe legowisko.
Jak mogłabym mu odmówić?! Szybko się zrobiło :)

Każdy przecież wie, że koty bardzo lubią gazety - czy to w wersji codziennej, prosto ze sklepu - dobre do wylegiwania się na nich, rurki też są świetną zabawką - bardzo dobrze obgryza się czubki (które potem ciężko "wkręcić", ale koteczek ma frajdę, a co!).
Ale spanie w plecionym legowisku - to dopiero jest przyjemne! Wiem, bo moje futrzaki mają podobny i szepnęły mi na uszko, że to jest to! :)


plecione legowisko

domek dla kota

legowisko dla kota


12 komentarzy:

  1. Wow, ale ciekawy wzór! :) No ja nie wiem, jak to tak można, mnie proste "kubeczki" papierowe ledwo wychodzą, a tu takie zawijasy!

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie wiem... plecionka superancka
    ale nasza kota najchętniej na łózku :-)
    i za nic nie daje się oduczyć, choć doskonale wie, że ma bana

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kota włazi do koszyka na drewno, do pudełek po butach, więc w takim cudeńku też pewni by się dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzowsko wykonane legowisko. Nawet nie pomyślałabym, że takie cudo można zrobić z gazet. Jestem pełna uznania i po raz kolejny chylę głowę :)
    Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  5. A to mały kudłaty farciarz! Takie legowisko to luksus normalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu tylko kocie? Mój pies też chętnie by się przeprowadził do takiego fajnego legowiska. ;) Ale może to dlatego, że wychowywał się z kotami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny domek! Niejeden kot z chęcią by w nim zamieszkał :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na kotach, to najlepiej zna się mój pies, tzn sąsiedzkie poznaje i nie goni, resztę tak:) ale kształt tej plecionki jest zarąbisty:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kociak będzie na pewno zadowolony, legowisko jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozwolę sobie skorzystać z pomysłu dla mojego Juliana lub innego kotka :) tylko boje się że mi taki okrąglutki otwór nie wyjdzie :-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakbym była kotkiem, to bym z niego nie wychodziła :) Super!

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...