poniedziałek, 2 listopada 2015

Candy w Wyplatankach!

Drodzy "czytacze i zaglądacze"! Panie i Panowie! Kochani!  

Ogłaszam wyplatankowe rozdanie!!! Zapraszam do udziału wszystkich - blogujących i nie tylko!

Do wygrania - niespodzianka ;)

Ale, ale...

...zdradzę Wam kilka szczegółów.

Wylosowana osoba na pewno otrzyma koszyk - kolorowy, gazetowy, w wyplatankowym stylu, a w koszyku będzie niespodzianka. I tu jest Wasze zadanie - poproszę o komentarz, co chcielibyście, żeby było w środku? Jaka praca najbardziej wpadała Wam w oko? Co się spodobało? Co chcielibyście otrzymać od Wyplatanek na Mikołajki?

Rozdanie specjalnie kończy się pod koniec listopada, żeby Wyplatankowy Mikołaj dał radę wysłać paczkę tak, aby zwycięzca dostał ją przed 6 grudnia. 

Krótkie zasady:
  • Umieść baner na swoim blogu.
  • Wyraź chęć udziału komentując ten wpis. 
  • Nie ma obowiązku dołączania do obserwatorów, choć to jest zawsze miłe.
  • Prezent wysyłam tylko na terenie Polski.
  • Zapisy trwają do 27 listopada, a następnego dnia opublikuję wyniki. 

wyplatanki


Zapraszam do zabawy i życzę szczęścia w losowaniu!


47 komentarzy:

  1. Powiem tak , zawsze chciałam dotknąć i zobaczyc na własne oczy tych waszych koszyków więc zapisuje sie z miła chęcia na rozdawajkę. A wjak szczęście mi dopisze to poprosze do koszyczka frywolitkowe gwiazdki . Sama sobie ich na 100% nie zrobie , a podobaja mi sie bardzo
    Banerek powiesze wieczorkiem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się do kolejki po koszyczek, bo wiadomo koszyczków nigdy dość tym bardziej, że szewc bez butów chodzi, W koszyczku tak jak Ania wyżej, chciałabym znaleźć frywolitkowe śnieżynki :) Buziaki
    PS. Zapraszam na candy do siebie :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko biorę udział w takich zabawach, ale tym razem chcę spróbować szczęścia, bo bardzo podobają mi się te koszyki. A w środku jeszcze jeden koszyk i jeszcze i jeszcze....Jak dla mnie im więcej koszyków tym lepiej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się chętnie zapisuję. Z wielką przyjemnością przygarnę taki koszyk a w nim miło by było znaleźć pierścionek lub gazetowe kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie dołączam, banerek już dodany:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama wyplatam wiec w kolejce nie staję, ale banerek przypnę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję i ja szczęścia, zapisuję się na rozdawajkę i również w koszyczku mile widziane będą śnieżynki frywolitkowe;) lecę umieścić banerek, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miłą chęcią wpisuję się na listę chętnych :) A w koszyczku z michą chęcią znalazłabym frywolitkowe kolczyki :))) Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja też spróbuję szczęścia, bo kocham papierową wiklinę :)
    A drugą ulubioną techniką, którą podziwiam jest frywolitka, więc niespodzianką mogłaby być frywolitkowa ozdoba (mogą być kolczyki, może być gwiazdeczka).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czemu by nie?, ja też się ustawię w kolejce ;) Koszyki robicie świetne, mi niestety takie proste nie wychodzą, więc było by miło mieć jeden "nie tańczący" koszyk w domu ;) A do koszyka hmm... chyba jak większość gwiazdki frywolitkowe, piękne są po prostu ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie się przyłączę do wyplatankowej zabawy :) Uwielbiam Wasze koszyczki :) A oprócz koszyczków uwielbiam Wasze frywolitki, dlatego pękłabym z radości, gdyby Mikołaj dorzucił do środka śnieżynkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką chęcią przyłączam się Wyplatankowej zabawy, bo taki papierowy koszyczek bym chętnie przygarnęła, a w takim koszyczku mogłoby się znaleźć także coś z papieru - najchętniej mniejszy koszyczek lub jakieś puzderko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie stanę w kolejce. Uwielbiam papierową wiklinę a w koszyczku mogłaby być frywolitkowa bransoletka. Zapraszam do siebie na rocznicowe candy ,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie będę oryginalna, jeśli poproszę o wrzucenie do koszyczka frywolitkowych gwiazdeczek. Hi, hi! W każdym razie grzecznie ustawiam się w kolejce i już lecę do siebie wstawić Wasz banerek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Również dołączam do zabawy i ustawiam się w kolejce po koszyczek a w koszyczku może być coś z frywolitki:) Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomyślałam sobie ,że fajny konkurs, jeszcze nie spotkałam kogoś kto tak wyplata :) dlatego chętnie zapisuje się do zabawy.

    Baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com
    Chciałam obserwować ale nie wyświetla mi w pasku bocznym okna :( nie wiem dlaczego...

    A co do pytania ... to chętnie bym widziała w środku kosza swojego kotka, który lubi takie miejsca :D co prawda... kota już mam :P brakuje mi już tylko koszyka :P

    Pozdrawiam i czekam na wyniki...
    PS: kot też ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączam się do zabawy,bardzo podobają mi się Wasze koszyczki , więc bardzo bym była szczęśliwa gdybym stała jego posiadaczką,a w środku chciała bym śnieżynki frywolitkowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dołączam do zabawy, kocham koszyczki! Banerek pod adresem myszkimamy.blogspot.com. A w środku marzy mi się bransolatka frywolitkowa....

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też się zapisuję, a w koszyczku chciałabym białe, frywolitkowe śnieżynki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. od dokładnie 5 dni w moim domu jest kotek... znaleziony pod blokiem, brudny i miauczący zjednał mnie swoimi dużymi oczami. a ponieważ papier uwielbia wiem że spodobałby mu się owalne legowisko....w koszyku sie nie zmieści więc może zamiast niego....

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja bym chciała znaleźć w koszyku wyplatany kubeczek na biurko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja z przyjemnością dołączam do zabawy, Wasze koszyczki są cudne ;)
    i marzy mi się taki koszyczek z papieru bo takiego jeszcze w rękach nie miałam i nawet okazji by dotknąć, a w koszyczku moze być mały koszyczek-kubek na kredki . Pozdrawiam
    obserwuję z paska bocznego od dawna na http://emilkowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeżeli mogę, to ja również z przyjemnością dołączę do zabawy. Uwielbiam wyplatanki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja chętnie też dołączę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja chętnie! Brakuje mi pięknego kosza na gazety po angielsku, bo muszę je upychać gdzies po pudełkach ;) co mi się u Was podoba? O rety, a co nie? ;P ale najpiękniejsze są chyba Wasze frywolitkowe zakładki i śnieżynki, no cudo! Ani wyplatać nie umiem, ani szydełkować, ale wystarczy, że Wam to wychodzi! Oczywiście baner umieszczam i obserwuję, chyba już od dawna :)

    P.S. A w zamian zapraszam serdecznie do siebie na wymiankę świąteczną z akcentem książkowym. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączycie do zabawy. W tamtym roku było super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja chętnie dołączę, i papierowej wikliny nie używam i nie potrafię robić frywolitki, więc jeśli szczęście mi dopisze to poproszę kilka śnieżynek lub co tam Ci będzie pasowało ;):):) bo frywolitka mnie od dawna ciekawi i ją podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. A to ci gratka! Moje krajanki cukierki rozdają... No jakże by to było ominąc taką zabawę. Staję w szeregi z dziką chęcią, bo takiej urody cuda jak wy wypłatacie to się rzadko zdarzają :-)

    Jak dla mnie wystarczy aby w środku był... środek ;-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj chętnie wezmę w posiadanie Waszą wiklinę. Marzy mi się wiklinowa taca,ale nie wiem czy się zmieści to może kilka frywolitkowych śnieżynek ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszyk to świetna rzecz mogą w nim się znaleźć kolczyki frywolitkowe ( takie maleńkie, to już marzenie) .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się do zabawy, lubię papierową wiklinę, nawet próbowałam się tego nauczyć ale marnie mi szło. A w koszyczku mogłaby się znaleźć frywolitkowa bransoletka (tego też nie potrafię zrobić). Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. witaj:)jaie piękne koszyki...super dokładnie dopracowane każdy jak dzieło sztuki,chętnie przygarnę koszyczek,ten na papier toaletowy mnie powalił :)super frywolitka to tez nie łatwa sprawa ,złote rączki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. witaj:)jaie piękne koszyki...super dokładnie dopracowane każdy jak dzieło sztuki,chętnie przygarnę koszyczek,ten na papier toaletowy mnie powalił :)super frywolitka to tez nie łatwa sprawa ,złote rączki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszyk to super sprawa. A w koszyku może frywolitkowa zakładka do książki albo kilka frywolitkowych zawieszek na choinkę - takich delikatnych, śnieżnobiałych.

    Banerek zaraz u siebie powieszę. Dziękuję za zgłoszenie do mojej zabawy i życzę powodzenia.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień dobry! Trafiłam do Pani z bloga Wiktorii, zachwycona robionymi przez Panią, z papierowej wikliny, koszykami. Jeśli mogę - chętnie skorzystam z zaproszenia i zgłoszę swoją osobę do zabawy. W koszyczku ma być jeszcze niespodzianka ? - Trudno się zdecydować, bo takie piękne rzeczy tu oglądam i nawet nie śmiem o nich marzyć! Zatem jeśli jest wybór to frywolitkowe kolczyki całkowicie mnie uwiodły))
    Niejednokrotnie próbowałam tej metody wyplatania, ale niestety, nie moja bajka! Nie umiem, a może za szybko się zniechęcam:((
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. super niespodzianka ... ja chętnie bym w nim zobaczyła śnieżynki frywolitkowe ... Cudne misterne , lekkie i bielusieńkie niczym pierwszy śnieg

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam niespodzianki :) dołączam więc do zabawy z nadzieją na cudne frywolitkowe gwiazdki :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. Staję w kolejce :)
    Koszyczków nigdy dość, a w koszyczku... Może coś z frywolitki? Jeszcze nie miałam styczności z frywolitkowymi dziełami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyłączam się do zabawy. W koszyku chętnie bym zobaczyła jakieś ozdoby frywolitkowe na choinkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Staję w kolejce, a jeśli mi się poszczęści to chciałabym aby koszyku znalazł się komlecik frywolitkowy np taki jak tutaj: http://poleskieinspiracje.blogspot.com/2015/04/komplety-frywolitkowe.html

    Ps. Zapraszam także do zabawy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Banerek oczywiście zamieszczam u siebie. Tym razem nie ustawiam się w kolejce, chcąc dać szansę na wygraną innym.

    Szczęśliwa posiadaczka Waszych cudownych koszyków :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się z wielką chęcią.Od niedawna odkryłam papierki,bardzo mi się podoba wyplatanie,aczkolwiek cierpię na brak czasu.Ciekawa jestem niespodzianki,pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  43. banerek na dole bloga! od dawna marzy mi się papierowa wiklina... to takie piękne!
    może kiedyś mi się uda nauczyć tej sztuki...

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj,niezwykle piekne te koszyki wiec w srodku tego moze jeszcze jeden?
    Takich slodkosci nigdy za wiele:)Niezwykle by sie przydaly na przydasie:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Koszyczek idealny byłby na moje klucze, bo po przyjsciu do domu rzucam gdziekolwiek a potem długo szukam.
    jeśli mam sobie wybrac cukiereczka to mogą to być kolczyki albo śnieżynki frywolitkowe :)

    Do obserwowanych nie zapisuje bo nie korzystam z tego dobrodziejstwa.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się i ja, w koszyczku mógłby być drugi koszyczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Kiedyś próbowałam sił w wyplatankach ale niewiele z tego wyszło a zatem może uśmiechnie się do mnie szczęście i stanę się posiadaczka koszyka z niespodzianką:)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...