sobota, 25 lutego 2017

Różowe - frywolitkowe

Koronka frywolitkowa i różowy kolor kordonka - jestem na TAK. 

Chociaż nie przepadam za różowymi dodatkami w mieszkaniu, ubrań w takich odcieniach też nie noszę, ale biżuterię w różu bardzo chętnie zakładam.

Kolczyki i bransoletka... już z myślą o słońcu... lecie...

Bo zimą to u mnie na głowie gruba czapka, a nie długie kolczyki :)

frywolitki
W środku bransoletki wplotłam kolczyki z efektem "zmrożenia", długo czekały na swoją kolej, ponieważ nie miałam pomysłu, do jakiej biżuterii je użyć. W końcu dostały swoją szansę :)
różowa bransoletka

bransoletka frywolitkowa

frywolitka
frywolitki
A kolczyki - z samymi pikotkami, które dodają im lekkości.
kolczyki koronkowe


różowe kolczyki frywolitkowe
Byle do lata!

14 komentarzy:

  1. Piękny frywolitkowy komplet. W tym kolorze prezentuje się bardzo elegancko i wiosennie, bo kojarzy mi się z kwitnącymi drzewami np wiśni, czy jabłoni. Ach rozmarzyłam się. Pozdrawiam ze śnieżnej stolicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria:) I ten róż też jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mi się wydawało, ze nie lubię różowego, ale sama coraz częściej po niego sięgam;-) Cudny, wiosenny komplecik! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż cieplej sie robi- mimo śniegu za oknem:)- tak wczoraj mi napadało ale w końcu luty.
    Ależ równiutko Ci idzie to supełkowanie💐
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace :) Muszę się chyba przeprosić z igłą do frywolitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kompleciki , bransoletka z tymi zmrożonymi koralikami wygląda świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet! Kolor twarzowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja lubię różowe dodatki od jakiegoś czasu,więc Twój komplet bardzo przypadł mi do gustu.
    A tak na marginesie to fajnie widzieć,że dalej robisz te frywolitkowe cuda ;)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...