sobota, 22 kwietnia 2017

Czerwone frywolitki

Czerwone kolczyki frywolitkowe - to dodatek pełen wyrazu i mocy!

Czerwień to najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. Z jednej strony to barwa kojarząca się z miłością i pasją, z drugiej - jest to kolor aktywny, czasami wiązany z agresją (walka, powstanie, krew).

Według badań psychologicznych, czerwień jest najbardziej stymulującym psychikę ludzką kolorem, dynamicznym i przyciągającym uwagę. Wszelkie promocje w supermarketach najczęściej zaznaczone są na czerwono :)

Kobieta nosząca czerwoną biżuterię jest pewna siebie, pełna pasji, energii i gotowości do działania. Może też troszkę ekstrawagancka :)

czerwone frywolitki

czerwona koronka
wymiary:
długość kolczyka (bez bigla): ok.7,5 cm
szerokość kolczyka (w najszerszym miejscu): 5,5 cm


frywolitka biżuteria

biżuteria frywolitka
A do kolczyków - bransoletka frywolitkowa w komplecie.


czerwona bransoletka

Długość bransoletki (z regulowanym przedłużeniem): 19 cm
Szerokość: 3 cm

frywolitka bransoletka
Skoro jesteśmy w temacie czerwieni i frywolitek - to jakiś czas temu zrobiłam zakładkę do książki - tym razem z cieniowanego kordonka. Prezentuje się tak!

frywolitkowa zakladka do ksiażki

zakładka do ksiażek z frywolitki

Ana koniec krótkie pytanie - co myślicie o biżuterii w czerwieni? Założyłybyście taką? Czy może jest zbyt odważna?

5 komentarzy:

  1. Dlaczego odważna? Wszystko zależy do czego zostałaby założona.
    Ja noszę czerwoną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja jestem ekstrawagancka !Lubię czerwony kolor i jak najbardziej noszę czerwoną biżuterię i ubrania :)
    Piękny komplecik i aż mi się robi szkoda, że to nie ja go założę :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria i chętnie bym ją założyła. A i jeszcze może chokerek tzw "dusik" w czerwieni :-) Śliczne frywolitki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplecik! I nie mam nic przeciwko założeniu czerwonej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich kolczyków nie można przegapić:)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...