czwartek, 4 maja 2017

Koszyk "chmurka"

Niedawno miałam przyjemność wykonać ciekawy koszyk do pokoju dla małego chłopca. Ciekawy, bo w kształcie chmurki - z niebieskimi akcentami pasującymi do wnętrza i reszty dodatków. 

koszyk w kształcie chmurki
nietypowy kosz

kosz dla chłopca
wymiary:
wysokość: 6 cm
długość: ok 29 cm
szerokość: ok 17 cm
Prawda, że wygląda sympatycznie? :)\

A na naszym fanpage'u  na facebooku ogłosiłyśmy konkurs - zgadywankę. Jeśli chcecie wziąć udział i wygrać niespodziankę od nas  - zapraszamy do zabawy! Wszystkie informacje i zasady są  TUTAJ.

12 komentarzy:

  1. Musze przyznać , że podoba mi się taki niekonwencjonalny kształt. Niebieskie dna wyszło rewelacyjnie . W sumie to widziałam już serduszka , ale chmurkę widzę po raz pierwszy.
    Pozdrawiam i dziękuję za sympatyczny komentarz u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! :) Bardzo oryginalny pomysł, jestem zachwycona! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fantastycznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale super! Ten środek taki niebieski- wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Sam pomysł jest bardzo zaskakujący, a wykonanie po prostu genialne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy, a przede wszystkim przepięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i oryginalny, piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze! Niesamowity! Gratuluje pomysłowości! Baaardzo mi się podoba <3 Muszę coś podobnego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Takiego jeszcze nie widziałam! Jestem zachwycona! Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega, mega piękna chmurka. Cudowna jest :-))))))

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...