wtorek, 20 czerwca 2017

Kolorowe legowiska dla kota

Domek, który zrobiłam dla pewnego znajomego kotka :) 

Zaokrąglony, pleciony, w kolorowe paski z różnego rodzaju gazet i ulotek. 

Na drewnianych nóżkach pomalowanych na biało...

kolorowe legowisko


kosz - legowisko
I drugie legowisko, tego samego "typu", tylko nóżki zostawiłam niemalowane, w naturalnym kolorze drewna. Inne kolory samego kosza - inny rodzaj gazet. To legowisko też ma już swojego mruczącego lokatora :)

plecione legowisko
Wymiary:
wysokość (z drewnianymi nóżkami): 45 cm
wysokość samego kosza: ok 40 cm
średnica otworu wejściowego: 22 cm


kosz z kolorowych gazet
 Która wersja bardziej Wam się podoba - z malowanymi nóżkami czy ta z "surowego" drewna?

13 komentarzy:

  1. Toż to koty będą miały królewskie legowiska :)
    Wyglądają fantastycznie .... ciekawe czy mojemu kotu przypadły by do gustu , może wreszcie zlazł by z moich kolan ??!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kocie legowiska, szkoda, że nie mogę sobie na takie pozwolić bo moje trzy kłębki futra szybko by rozniosły te legowiska w drzazgi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne! gdybym była kotem to bym nie wychodziła w ogóle z tego legowiska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne lęgowisko :) Jestem pod wrażeniem :) Co rusz mnie zaskakujesz cudownymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne te legowiska! Ciekawe, czy spodobałyby się moim mruczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Legowisko rewelacyjne, super. Mnie podoba się bardziej z drewnianymi nogami, ale obie wersje są bardzo ciekawe. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne jest to legowisko :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała kota to pewnie chciałabymby miał własnie takie legowisko. Cudniaste jest. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki czad! :) Podobają mi się ogromnie obie wersje i jestem pewna, że koty pokochały je od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...