środa, 19 lipca 2017

Fotoksiążka Saal Digital - recenzja

Pewnie niewielu z Was wie, ale oprócz zamiłowania do wyplatana koszyków, uwielbiam też fotografować - najchętniej podczas wyjazdów na wieś, gdzie bliskość natury sprzyja rozwijaniu mojej drugiej pasji. 

Dlatego z wielką ochotą wzięłam udział w testowaniu fotoksiążki od Saal Digital - teraz mam swoje fotki w jednym miejscu, pięknie oprawione i gotowe do pokazania znajomym.

Czy polecam fotoksiążkę Saal Digital? - Zdecydowanie TAK!



Zamówiona przez mnie fotoksiążka ma  28/19 cm, 36 stron i twardą błyszczącą oprawę. 

Możliwości przy projektowaniu jest naprawdę dużo - można wybrać kształt fotoksiażki, wielkość, ilość stron, rodzaj okładki - w tym płótno, eko skórę itp. Projektuje się ją w specjalnej aplikacji, która jest intuicyjna - już po chwili, po zapoznaniu się z różnymi funkcjami, zaczęłam "układać" książkę - i ten etap zajął mi najwięcej czasu, długo wybierałam zdjęcia, komponowałam, zmieniałam ich ustawienia względem siebie - aż w końcu zadowolona z całości i złożyłam zamówienie. Teraz pozostało czekanie na kuriera.

I wiecie co - kolejne zdziwienie! Mimo iż fotoksiążka jest wysyłana z Niemiec, to otrzymałam ją w ciągu 4 dni!!! Czasami Poczta Polska paczki krajowe dłużej dostarcza :)

Muszę napisać Wam jeszcze o kolorach - są cudowne, nasycone, zdjęcia są wyraźne - bałam się szczególnie o te rozciągnięte na całą stronę, a one wyszły najpiękniej. 




Jestem zachwycona fotoksiążką - jednym minusem jest cena - książka kosztuje sporo, ale zdecydowanie przekłada to się na jej jakość.

Już myślę nad kolejnym projektem - kiedy poznałam możliwości takiej formy wydruku i prezentowania zdjęć - zamarzyła mi się fotoksiążka - portfolio z "wyplatankowymi" pracami... Ale to w przyszłości... Mam nadzieję, że niedalekiej :)

4 komentarze:

  1. To bardzo fajna forma prezentacji zdjęć, ale zdecydowanie polecam producenta krajowego, przede wszystkim ze względu na cenę. https://www.colorland.pl/. maja bardzo często promocje, a jakość doskonała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej :) Fotografowanie to wspaniała pasja, ale trzeba mieć do niej zamiłowanie, jak widać Tobie się udało :) Śliczne zdjęcia i super fotoalbum na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Bardzo lubię fotoksiążki. Co jakiś czas robię sobie taką pamiątkę z wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę bratnia dusza w fotografii http://fotokraj.blogspot.com/. Kiedyś myślałam o takim albumie z moimi zdjęciami ale zakończyło się to na myśleniu. Jest to jednak fajny pomysł. Osobiście bardzo mi się podoba. Widzę w nim ładne fotki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...