piątek, 28 lipca 2017

Koszyk na grzyby...

W tak upalne dni, gdy za oknem albo żar leje się z nieba, albo leje jak z cebra, czasami najlepiej schować się w domu lub szukać skrawka cienia i odpoczywać. A w jaki sposób najlepiej odpoczywam? Oczywiście wyplatając!
kolorowy kosz na rower

Do zrobienia tego koszyka wykorzystałam różnokolorowe, posegregowane rurki, które pojedynczo nie wystarczyłyby mi na żadną wyplatankę, a razem tworzą tęczowy koszyk w paski. Pierwszy raz splotłam  rączkę z trzech warkoczy połączonych razem, wyszła bardzo stabilna i na pewno wykorzystam ten sposób w przyszłości.

kosz z kolorowych gazet

papierowa wiklina


Kształt przypomina trochę klasyczne kosze wiklinowe na zakupy czy na grzyby - myślę, że w obu przypadkach sprawdziłby się bardzo dobrze. 

wymiary:
szerokość: 25 cm
długość: 41 cm
wysokość (bez rączek): 21 cm
wysokość (z rączkami): 39 cm 

kosz z gazet w rączkami


14 komentarzy:

  1. Piękny kosz, a ta rączka od razu zwróciła moją uwagę, jest cudna. Teraz to tylko biegiem na grzyby i może ich być dużo, bo kosz na pewno wytrzyma. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzostwo w każdym calu💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym by troszkę żaru dotarło na północ kraju. U nas mokro i tylko ciepło. A co do koszyczka ... jest piękny ... bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny! Ma fantastyczny kształt. Bardzo podoba mi się ta rączka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny koszyczek. Ale trochę szkoda by mi było wrzucać do takiego ślicznego koszyczka brudne grzyby. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie rewelacja !! Super jest ten kosz i bardzo mi się widzi ta potrójna rączka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kosz! Wygląda po prostu genialnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodzi za mną taki kolorowy kosz na zakupy, a teraz to mnie chyba będzie prześladował;-) Super robota! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzybobranie z takim koszem musi być jeszcze przyjemniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a w życiu bym go do lasu nie zabrała! szkoda by mi go było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super koszyk. Czy w rączkę wkładasz drucik?Podpowiedz jak logujesz rączki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie używam drucika, to same rurki. Specjalnie splotłam ściśle trzy warkocze, które razem "złapałam" na środku, żeby rączka była bardzo wytrzymała. I to się sprawdziło :)

      Usuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...