sobota, 9 września 2017

Nieboskłon

Bardzo lubię od czasu do czasu wziąć udział w wyzwaniu blogowym - to bardzo mobilizuje do tworzenia nowych prac. W tym miesiącu blog Szuflada proponuje bardzo inspirujący temat wspólnej zabawy - "nieboskłon". 

Pierwsza myśl - zrobię kolczyki frywolitkowe... Ciemnoniebieskie, granatowe... Z malutkimi srebrnymi koralikami, niby gwiazdkami....

Jednak potem przyszedł do głowy inny pomysł (choć takie kolczyki pewnie w przyszłości zrobię, bo uwielbiam niebieskości). Skoro tematem jest "nieboskłon"  - zrobię chmurę! 

No to zaczęłam działać :)

chmura dekoracja
Boki koszyka - chmurki wyplotłam z ciemnogranatowych rurek, a zakończyłam białymi. W swoich zapasach znalazłam idealnie pasujące do całości rurki niebiesko czerwono białe, którymi wykleiłam dno, tworząc wzór zygzaka. Wyszła z tego groźna chmurka, burzowa, z błyskawicą :) 



wymiary koszyka - chmury:
wysokość: 6 cm
długość: 29 cm
szerokość: 17 cm

Dno wykleiłam jasnymi, pastelowymi rurkami. Od tej strony chmurka wygląda na lekki, delikatny obłoczek...

Mój najnowszy koszyczek zgłaszam do wyzwania na blogu Szuflada  - Nieboskłon.


8 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Rewelacyjny i piękny ten chmurkowy koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super chmurka, pomysł rewelacja, a wykonanie jeszcze lepsze. Powodzenia w Wyzwaniu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza chmurka! Taka zwiastująca, albo burzę , albo nadchodzącą noc.
    Witamy w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, a wygląda jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainspirowałam się tą chmurką i chyba też muszę wykonać coś "niebiańskiego" :D Twoja jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...