poniedziałek, 19 lutego 2018

Koszyki z ażurowym splotem

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować dwa koszyki - osłonki na doniczki - z ażurowym splotem. Jeden mniejszy, a drugi większy. Oba "zbudowane" w podobny sposób, czyli na dole pasek pleciony klasycznie dwoma kolorowymi rurkami, potem część środkowa, największa, splot ażurowy (fioletowy i ciemnozielony), a na górze znowu trzy rzędy kolorowymi rurkami. 

Muszę się Wam przyznać, że bardzo mi się te koszyczki spodobały, choć na początku nie byłam dobrze nastawiona do tego nowego splotu :)






13 komentarzy:

  1. Wyszły cudnie ... mi także podoba się ten splot ... Piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są! Mnie również bardzo podoba się ten splot! Bardzo efektowne osłonki na doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są a ten nowy splot bardzo fajny .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sprawdzić, czy ja jeszcze umiem pleść;-) Fajny ten ażurek, koszyczki nabierają lekkości. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPERAŚNE! Wzór bardzo przypadł mi do gustu :) Wspaniale dobrana kolorystyka. Ekstra pomysł na ozdobienie doniczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyki rewelacja, podziwiałam już na FB, ale tutaj widać je bardziej i piękniej :-) Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny splot. ładnie się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super i wcale nie trzeba mieć rurek pomalowanych tylko oryginalnie:).

    OdpowiedzUsuń
  9. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...