poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Wiosenna plecionka

Jak tu nie kochać tej pory roku!W końcu można spacerować, cieszyć się wspaniałą pogodą i cudownymi kwiatami. Aż nie chce się wracać z ogrodu do domu, no może tylko po to, aby wypleść jakiś koszyk :) Nawet zdjęcia robiłam w wiosennej scenerii - też kochacie te maleńkie białe stokrotki?



A teraz powrót do codzienności, czyli białe tło...

wymiary:
wysokość (w najwyższym punkcie) - 15cm,
szerokość - 25,5cm,
długość - 33cm


Chciałabym też podzielić się z Wami fotką, którą przesłała mi koleżanka, która długo i cierpliwie czekała na swój abażur. Takie podświetlone zdjęcie to u mnie rzadkość, gdyż mój aparat nie chce współpracować w ciemności :) Tym bardziej się cieszę z otrzymanego zdjęcia!


13 komentarzy:

  1. Mistrzowsko wypleciony koszyk! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny koszyk i cudnie mu w stokrotkach. Piękny koszy i piękna pora roku :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek jest cudny. Przepięknie prezentuje się na łonie przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny koszyczek. Ja też lubię stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam patrzeć na Twoje perfekcyjne wyplatane koszyczki. Ten jest fantastyczny w formie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest. zarówno co do kolorystyki jak i formy . Zdjęcia w stokrotkach cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyk pięknie się prezentuje w wiosennej scenerii :) Lampa jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny koszyk. Zdjęcia wśród stokrotek bajkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny koszyczek :) Lampa również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wiosenny koszyk :) Świetnie komponuje się śród stokrotek i nawet kolory pasują :D Jeśli chodzi o lampy to mam do nich słabość i lubię oglądać takich wyplecionych i zaświeconych :)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...