piątek, 20 lutego 2015

Pomarańczowe supełki i pikotki

Przyznam się bez bicia - gdyby nie zabawa na blogu u Danutki to ten komplet pewnie by nie powstał. Nie przepadam za pomarańczowym (a raczej go nie lubię), a zazwyczaj frywolitki robię w swoich ulubionych kolorach, chyba, że jest to na zamówienie i ktoś prosi o określoną barwę i wzór.

No i co tutaj poradzić? W lutym trzeba zabrać się za pomarańcze, więc wygrzebałam cieniowany kordonek z głębin odpowiedniego koszyka i do dzieła :) Chociaż podchodziłam niepewnie do tego koloru, to efekt końcowy mnie zaskoczył pozytywnie. Bransoletka i kolczyki wyszły bardzo radosne, pozytywne i takie wakacyjne.

kolczyki koronkowe, bransoletka koronkowa

frywolitkowa bransoletka, wyplatanki,

frywolitkowe kolczyki, wyplatanki

kolczyki z koronki

Po dłuższym zastanowieniu, muszę stwierdzić, że pomarańczu nawet w moim otoczeniu nie jest wiele. Ubrań - żadnych, dodatków, różnych przedmiotów domowego użytku - też nie kojarzę. Za to kuchnię mamy pomalowaną na bardzo delikatny, pastelowy odcień pomarańczowego :)

Jeszcze tylko bannerek i gotowe!


Zapomniałam o jednym puncie regulaminu, ale szybciutko się poprawiam i dopisuję :) Trzeba było zaproponować kolor na kolejny miesiąc. Może coś kontrastowego i eleganckiego - biały z czarnym? Myślę, że prace w takim zestawieniu wyglądały by bardzo elegancko i ciekawie.

73 komentarze:

  1. Warto było wygrzebać ten kordonek, bo komplet jest boski! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. w sam raz na letnią porę!
    radośnie i soczyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj marzenie, jak mnie takie cudeńka się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak powiało latem za sprawą tego kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, strasznie mi się podobają te frywolitkowe cuda i nawet w pomarańczowym kolorze wyglądają super:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bombowy komplecik ,ale ja też bardzo lubię ten kolorek.
    Super,że znów jesteście w zabawie.Kochane dopiszcie jedno zdanie jakie proponujecie kolor na marzec ,bo to jeden z punktów wytycznych na ten miesiąc.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że zapomniałam o jednym punkcie regulaminu. Szybciutko dopisuję moją propozycję :)

      Usuń
  7. Piekny jest Twoj komplecik, wartobylo wygrzebac z czelusci ten kordonek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć pomarańczowy też moim ulubionym nie jest, to komplecik mi się podoba. Pewnie to przez ten cieniowany kordonek, a najpewniej dzięki temu, że po mistrzowsku wykonany. Śliczny jest!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet :) Mimo, że za pomarańczem nie przepadam, to takie biżutki nosiłabym bardzo chętnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieplutki komplecik ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, podziwiam kunszt wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny komplecik. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super komplecik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw :) i nitka bardzo fajna, taka cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny komplecik pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny komplet, Pozdrawiam sąsiadki zza miedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny, taki lekki i piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba najpiękniejszy kolor wśród cieniowanych kordonków!
    Przepiękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny komplecik,podoba mi się ciniowanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny jest Twój komplecik z cieniowanego kordonka:) Świetnie wykonany.Podoba mi się choć fanką pomarańczowego nie jestem ;)
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny komplecik! Frywolitka wciąż mnie zachwyca
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam frywolitkę, a Twój pomarańczowy komplecik jest cudny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyszedł cały komplet:)
    też obawiałam sie cieniowanego kordonka i tez efekt końcowy bardzo mnie zaskoczył:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Komplecik cudny jest . Niby nikt nie przepada za tym poarańczowym a powstały naprawdę sliczne prace . Taki komplecik na lato pierwsza klasa. A wiesz ża ja lubie frywolitkę w każdej postaci więc daja max 10 pkt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny komplet, dobrze, że jednak powstał :) Cudności tworzysz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Frywolitka zawsze mi się podobała, choć kompletnie nie znam się na tej dziedzinie. Jest taka delikatna. Twój zestaw jest dodatkowo - energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteście niemożliwe. Takie piękne frywolitkowe biżuterie stworzyłyście, że aż chciałoby się ja od razu nosić. Piękne dzięki cieniowanemu kordonkowi.)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny komplet ... bardzo mi się podoba super Ci wyszedł . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny komplecik, uroczy i delikatny:) Widzę że wielu osobom się podoba ten kordonek:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny, delikatny i pięknie wykonany komplecik! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny komplecik,kolorek typowo letni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny komplet. Kolorek bardzo mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny komplecik! Jak zwykle delikatny i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie to wygląda takie cieniowane, uroczy komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Frywolitki są piękne :) Komplecik w różnych odcieniach pomarańczu wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super energetyczne w pięknym kolorku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. rónież nie przepadam za tym kolorem ostatnio, ale ten zestaw świetnie by pasował do szarej dresowej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny komplet!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny, energetyczny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  40. Frywolitkowa biżuteria zachwyca mnie nieodmiennie! Twój komplecik jest śliczny i bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekny zestaw :) Chętnie sama bym taki ponosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczny pomarańczowy komplet:) Mi się kojarzy z wakacjami w ciepłych krajach:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawy komplecik. Frywolitka to jednak dla mnie czarna magia, więc pozostaje mi tylko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię frywolitke :-) a w Twoim wykonaniu jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny i energetyczny komplecik :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. coraz bardziej podobają mi się te frywolitkowe rzeczy, może w końcu sama spróbuję coś podziałać w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne frywolitki! :) a pomarańcz wydaje się być bardziej "oswojony" w tym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obiecałam sobie, że wszystkie pomarańcze obejrzę - nawet po terminie ;) Frywolitki nieustannie mnie zachwycają - przepięknie Ci ten komplecik wyszedł. Jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny, delikatny komplecik :)))

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...