środa, 29 lipca 2015

Koszyczek na pieczywo

Koszyczek nieduży, owalny,  z rączkami, pleciony z najbardziej kolorowych rurek, jakie miałam w swoich zapasach :) Już cieszy oko pewnej pani...
koszyk z gazety, wyplatanki

I jeszcze serduszko z jasnych, gazetowych rureczek - taką dekorację robiłam po raz pierwszy, ale jestem zadowolona z tej próby. Chociaż przyznam, że nie było łatwo, po kilku pierwszych okrążeniach chciałam je wyrzucić, bo myślałam, że nic z tego nie będzie, jakoś źle mi się to zapowiadało. Potem pomyślałam, że mam rurek nakręconych tysiące, więc jak nie wyjdzie to mała strata :) No i efekt końcowy mnie pozytywnie zaskoczył! Wyszedł taki recyklingowy zamiennik tradycyjnego serca wiklinowego.

serce z gazety


18 komentarzy:

  1. I kolejne super plecionki . Świetnie Ci wyszedł ten owal na koszyku , ja miałam z tym spory problem kiedyś, ale dawnu juz nie plotłam - może czas spróbowac ponownie :-) A serducho fajne takie grubaśne wyszło , fajna zawieszka z niego może byc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto było zaryzykować, serduszko udało się wspaniale! A koszyczek na pieczywo jest rewelacyjne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny koszyczek i serducho - urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwilkę mnie u Ciebie nie było, a tu takie śliczne rzeczy powstały!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyk oczywiście świetny, ale i serduszko kuszące, dawno nie robiłam;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne grubaśne serducho :)...a mi rzadko jakieś się podoba ;) Owalny taki kolorowy<3Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne serduszko i koszyk wspaniały! To serduszko to chyba z miłości do wikliny robiłaś, bo cudne jest:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie fajny, taki kolorowy koszyczek, niesamowicie oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny,jakże kolrowy,taki raduje oczy przez cały czas.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Wspaniały koszyk. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale!!!! Czekam na kolejne projekty!!! A moze jakis starodawny kufer podrozny???

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolorowy koszyk i bardzo ładne serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jstem pełna zachwytu. Zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny!
    muszę wpaść do Włodawy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...