czwartek, 10 września 2015

Koszyki w praktycznym użyciu!

Kolorowe, wyplatankowe koszyki świetnie nadają się do przechowywania owoców i warzyw. A oto dowód!

Mniejsze i większe.... proste i zaokrąglone... wszystkie kolorowe i własnoręcznie wyplecione :)


koszyk z gazet

 Jabłuszka zamieniły się w pyszną szarlotkę.

miska na owoce

 Cytrynki oczywiście do herbaty!

miska z gazety na owoce

Z papryki robiłyśmy nasze ulubione leczo.

wyplatankowy koszyk

Patisony to oczywiście pyszna, żółciutka zupa - krem ;) mniamm...

miska recykling

No i brzoskwinie - te poszły do słoiczków na zimę.


15 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentują, a najlepiej te cytryny w kolorowym koszyku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie koszyczki są bardzo ładne, szczególnie przypadł mi do gustu ten z patisonami-kolorystycznie super tutki dobrane a przede wszystkim profesjonalne wykonanie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne ale ten, w którym pozują patisony to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam owocki , koszyki tu grają pierwsze skrzypce, są świetne, oj jak ja dawno nie wyplatałam :-( Już chyba zapomniałam jak się to robi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest właśnie atut papierowej wikliny, ładne, niebanalne a do tego praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i do tego baaardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne koszyczki w soczystych kolorach :D No i ta bomba witaminowa w nich - duet idealny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite są te kosze! Szczerze podziwiam wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosze jak zawsze niesamowite,ale ja dzisiaj skupiłam się na ich zawartości,czyli tym,czego od kilku lat mi brakuje, polskich warzyw i owoców (no moze te cytryny niekoniecznie:)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosze sa obłędne!!!!! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. równiutko, śliczniutko...a te jabłuszka... :-D

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...