wtorek, 22 marca 2016

Frywolitka - misterne ażury

Według mnie, nowy temat wyzwania w Kreatywnym Kufrze idealnie oddaje charakter biżuterii frywolitkowej. Po prostu musiałam wziąć udział w zabawie i przygotować specjalne kolczyki...

Postawiłam na szary kordonek i fioletowe koraliki - jest to moja ulubiona kolorystyka. Kolczyki będą oczywiście moje i tylko moje :) Będę je nosić z ogromną przyjemnością, niech no tylko skończy się sezon czapkowy i wyjdzie trochę słońca...

kolczyki frywolitkowe


kolczyki ażurowe

Powyższe kolczyki zgłaszam na wyzwanie na blogu Kreatywny Kufer - misterne ażury.



20 komentarzy:

  1. Śliczne, takie delikatne i misterne. Temat idealnie dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzorek, piękne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoje zdolności do frywolitki. Twoje prace wyglądają baaardzo elegancko i są niezwykle starannie wykonane. Nieraz w szydełkowych gazetkach widziałam niezbyt udane prace frywolitkowe, niektóre kółeczka się przekręcały, nie wszystkie elementy były równe. A u Ciebie wszystko wygląda przepięknie i równiutko. Aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki wyszły przepięknie! :) Rzeczywiście "misterne ażury" pasują jak znalazł do frywolitki :) Twoje wyszły naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś mam na sobie Twoje kolczyki! Piękne te Wasze wyroby!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona kolczykami :)
    Sama chętnie bym takie nosiła ....ale mnie frywolitka nie lubi ...

    OdpowiedzUsuń
  7. frywolitka jak mało co pasuje do tego zadania:D
    a kolczyki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i delikatne. Powodzenia w wezwaniu oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Takie delikatne a zarazem takie bogate! Będą wspaniałą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolczyki, frywolitka niezmiennie zachwyca. Oj kusicie tym tematem w Kufrze, kusicie, to możę i ja coś wysupłam. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne drobiazgi :) Idealnie pasują do wyzwania, trzymam kciuki! Żałuję, ze ze swoją frywolitką się nie wyrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne! Zawsze mnie zachwycały frywolki, ale nigdy nie spróbowałam ich robić. Wszystkiego dobrego w te święta!

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...