piątek, 17 lutego 2017

Mini... midi... maxi...

Z okazji Światowego Dnia Kota podzieliłam się z moimi futrzakami ostatnio ukręconymi rurkami. One już dobrze wiedzą, jak sobie z nimi poradzić, czyli tak poobgryzać końcówki, aby nie dało się ich potem wkręcić w plecionkę :) 

rurki z papierowej wikliny


Z tych rurek, które mi zostały w nienaruszonym stanie, zrobiłam trzy pary kolczyków - mini, midi i maxi.  

I takim sposobem wszyscy są zadowoleni - i moje Mruczki, bo miały moment beztroskiej zabawy przy niszczeniu rureczek, i ja - bo mam nowe kolczyki, i to w trzech rozmiarach!

gazetowe kolczyki


12 komentarzy:

  1. Piękne i oryginalne kolczyki :* drapanko za uszkiem dla Mruczków z okazji Dnia Kota ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki urocze. Przesyłam pozdrowienia także dla Kocurków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak te koty wiedzą co dobre :))) moja ogólnie gryzie rurki po całości :)))
    Jakim lakierem utrwalasz? bo widzę, że białe jest białe nie szare lub żółte.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu kociaki maja dziś swoje święto to cos im się należało :-)
    Dobrze że choć te kilka rurek ocalało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo zwierzaczki lubia rureczki i nie tylko. Wszystko sie nada do "czytania". Moj piesio namietnie "czytal" wszystko co szeleściło. Kolczyki swietne i chwała kotom ze cos zostawiły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita Kochana, ciekawa jestem co jesze wymyślisz aby wyplecić :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jest coś czego nie potrafisz zrobić z papierowej wikliny. Ależ to wszystko cudowne jest. A umieałabyś zrobić mebelki dla lalek, takie nie za duże? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa :) Nigdy nie robiłam mebelków dla lalek, ale myślę, że wypleść można wszystko, trzeba tylko popróbować, pokombinować...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Świetne kolczyki. A najważniejsze, że mruczki zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowe!!!!!!!!!! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż żałuję, że nie mam przekłutych uszu:) Super kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...