poniedziałek, 16 października 2017

Koszyk z półokrągłym dnem

Ostatnio mam coraz mniej wolnych chwil, ale gdy tylko taka się znajdzie - lubię sobie poeksperymentować z rurkami. Tym razem wpadłam na pomysł - spróbuję wypleść półokrągłe dno, aby powstał koszyk, który dobrze przylega do ściany.

koszyk przylegający do ściany
Kiedy tylko go skończyłam - od razu znalazł swoje przeznaczenie. Mama zabrała go do kuchni - no i przyznam, że to dobry pomysł, stoi teraz na blacie kuchennym pod ścianą i przydaje się jako pojemnik na cebule i czosnek :)


Półokrągłe dno mam zaliczone, teraz muszę się zmobilizować, żeby podjąć próbę wyplecenia narożnego dna :) Takie plany - zobaczymy, jak będzie z realizacją...

12 komentarzy:

  1. Wyszło super , jako koszyczek na cebulkę rewelacja !gratuluję pomysłu i wykonania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo praktyczny taki koszyk, zwłaszcza w kuchni gdzie zawsze brakuje pojemników na owoce,warzywa i inne przyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O fantastyczny :) Ciekawy kształt, jeszcze takiego nie widziałam z rurek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i praktyczny - lubię jak te dwie cechy się łączą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten koszyczek. Pięknie wyszedł. Narożnikowy też na pewno będzie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny!!!!!!!!! Kształt bardzo mi się podoba!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra koszyczek! To chyba dobra alternatywa dla prostokątów które są dla cierpliwych, a tu chyba łatwiej bo na półokrągło:) Czekam na wersję narożną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna rzecz, tylko jak dokładasz rurki do płaskiej części? Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super koszyk, ciekawy ,niecodzienny kształt, na pewno niejednej osobie przydałby się taki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...