poniedziałek, 7 maja 2018

Wyzwanie majowe - fioletowy

Moje pierwsze skojarzenie ze słowem maj? Bez - pachnący i fioletowy. Szuflada w tym miesiącu zaproponowała właśnie taki temat wyzwania - Fioletowy. Bardzo lubię biżuterię w tym kolorze, więc z jeszcze większą przyjemnością plątałam supełki :)

fioletowe kolczyki

Kolczyki składają się z dwóch elementów, które połączyłam szklanym koralikiem. A na kółeczkach dałam po trzy malutkie koraliki, tak dla większego połysku :) 
To jedne z dłuższych kolczyków frywolitkowych, jakie do tej pory zrobiłam - mają po 8 cm długości bez bigla.




Kolczyki zgłaszam na wyzwanie na blogu Szuflada - Fiolety.

9 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki, cudne i w kolorze i oczywiście wykonaniu. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te frywolitkowe kolczyki! Pięknie im we fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są w tych fioletach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, sama niedawno nauczyłam się frywolitki i z tym większym zachwytem podziwiam i doceniam takie prace. Witaj w wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fiolety :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) Bardzo bzowe i majowe :D I ten fiolet jest prześliczny! :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham fiolet, moja ulubiona barwa. Kolczyki przepiękne. Cudny wzór no i kolor. hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam w wyzwaniu Szuflady! Przepiękne kolczyki! Moje marzenie nauczyć się takiej techniki.

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...