sobota, 13 września 2014

Czerń frywolitek

Kolczyki - koła frywolitkowe, czyli mój ulubiony wzór. Tym razem wykonane z czarnego kordonka oraz kolorowych szklanych koralików, żeby troszkę rozweselić całość. Podoba mi się efekt!


kolczyki frywolitki czarne



Za to bransoletka tym razem to pełnia elegancji - czerń kordonka plus połyskujące srebrzyste koraliki. Ponadczasowe połączenie kolorów. 

Przyjemnie mi się plątało supełki...

koronkowa bransoletka

bransoletka z frywolitki

Muszę Wam się jeszcze pochwalić, bo kilka dni temu przyszedł do mnie listonosz z przesyłką - nagrodą wygraną u mrumru. Nawet nie wiecie jak bardzo się z niej cieszę!!! Książka o podróżach Martyny - zapowiada się wspaniale, przepiękna bransoletka, pachnące mydełko i coś słodkiego oraz do picia! Jeszcze raz dziękuję mrumru za taką wspaniałą niespodziankę ;)


No to do zobaczenia przy następnym wpisie, "Kobieta na krańcu świata" czeka, biegnę czytać!


19 komentarzy:

  1. Oj kochana zauroczyłas nie tymi kolczykami są przepiekne i mam na nie wielką ochotę .Uwielbiam frywolitę bransoletka też sliczna, ale nie noszę na rękach nic poza zegarkiem :-(
    Prezenty cudne dostałaś.
    Pozdrawiam miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna nagroda ;) bardzo podobają mi się te bransoletki, o rety, nie mam pojęcia, jak można takie piękności tworzyć!

    tworzysiakowo
    Królowa Moli

    OdpowiedzUsuń
  3. Koraliki bardzo ożywiają biżuterię, pomimo tych kolorowych akcentów pozostała bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria piękna, czerń jak zawsze elegancka. Całość cudowna. Fajne prezenty dostałaś, po przeczytaniu nic tylko jechać i samemu przeżywać. Pozdrawiam jeszcze urlopowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje frywolitki są nadzwyczajne, z radością zakładam różowe kolczyki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wcale sie nie dziwię, że jesteś zadowolona, bo i kolczyki i bransoletka jest cudna:) gratuluje wygranej:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała biżuteria! Gratuluję wygranej. Książki Martyny znam i lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria cudowna! A co do przesyłki - sama bym się z takiej cieszyła :) i to jak bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kolczyki :) Takie wesołe i kolorowe jak landrynki :)
    Czarna frywolitka jest bardzo uniwersalna - pasuje do wszystkiego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne są te frywolitki. Takie misterne i delikatne. Komplecik boski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne zawsze piękne ;D i z kolorowym i ze srebrnym dodatkiem są cudne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne, koraliki ślicznie pasują i dodają uroku :) Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki i bransoletka są cudowne! Bardzo mi się podobają :-) Super wygrana :-) Miłego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne ! Te kolczyki bardzo mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekne delikatne kolczyki.Te koraliczki dodają masę uroku.
    Przyglądałam się bransoletce i podziwiam perfekcjonizm,wszystkie pętelki są takie równiutkie.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny nie-komplecik:) Bardzo mi się podoba ta bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. a tu jak zwykle coś nowego i pięknego :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe kolczyki:) Bransoletka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...