piątek, 24 października 2014

Podhalańskie frywolitki



Gdyby nie wyzwanie w Kreatywnym Kufrze, pewnie nigdy bym nie pomyślała o takim doborze kolorów ;) A wyszło tak ciekawie!
Należało stworzyć pracę nawiązującą do Podhala - pobuszowałam więc w internecie i skupiłam się na kolorystyce kobiecego stroju ludowego - podhalańskiego. Króluje na nim czerwień, zieleń oraz czerń, dlatego pomyślałam o kolczykach w takich barwach.

Wzięłam najbardziej czerwony z moich czerwonych kordonków, zielone oraz czarne koraliki i zabrałam się do pracy.

Wyszło bardzo kolorowo, energetycznie - podhalańsko ;)

frywolitkowe koła





Zgłaszam te kolczyki do  wyzwania Kreatywnego Kufra - Podhale.



 Chciałabym tez się pochwalić wygraną w candy u Teresy.
W przesyłce było tyyyle wspaniałości - zestaw do haftowania ze ślicznym obrazkiem, przydasie biżuteryjne, piękne kolczyki i zawieszka, troszkę słodkości. No i książeczka z instrukcjami w jaki sposób stawiać pierwsze kroki w tworzeniu biżuterii koralikowej! Z wszystkiego bardzo się cieszę i za wszystko pięknie dziękuję :)


24 komentarze:

  1. Przepiękne kolczyki! Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne. Gratuluję wygranej i życzę powodzenia w wyzwaniu :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki! Takie żywe i mają ładny wzorek - idealne do tego wyzwania :) Gratuluję wygranej, fajne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolczyki ,nawet te kolorki świetnie wyglądają,ale jak się nie spróbuje to nigdy nie wiadomo jak wyjdzie.Gratuluję wygranej .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, pięknie się prezentują :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie ładne kolczyki...pozdrawiam! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolczyki, a kolorki pięknie ze sobą współgrają i tworzą piękną całość :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki. Proste a eleganckie. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej Miłe są takie prezenty , a kolczyki śliczniutkie , hihi wzorek jak by mi znany ;-)
    Pozdrawiam i życzę miłego słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety, najpiękniejsze na swiecie! Z chęcią bym takie przygarnęła, gdybym sięgała po taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej , a kolczyki jak zwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenciki. Śliczne kolczyki i fajny dobór kolorów.
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :) Kolczyki baaardzo energetyczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki są świetne :) Uwielbiam frywolitkę... I gratuluję wygranej !!!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzą mi się bardzo świątecznie, to pewnie przez te kolory;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo energetyczne i very folk. Frywolitka zaś to będzie zawsze coś magicznego. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mnie kusiło to wyzwanie w KK, ale projekt jaki chodził mi po głowie był zbyt pracochłonny i odpuściłam sobie.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kolczyki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne :) czerwień bardzo ładna no i ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolczyki naprawdę piękne:)
    Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...