poniedziałek, 13 czerwca 2016

A + M = W

Hej, hej!

Dzisiaj pokażę Wam, co można zrobić z rurek gazetowych, jeśli się nie umie/ nie lubi/ nie chce wyplatać.

My umiemy i lubimy (a to nawet bardzo!) pleść, chęci też nas nie opuszczają :) Ale czasami chce się pokombinować i spróbować czegoś nowego, stąd pomysł na literki. Taka alternatywa drewnianych, które od jakiegoś czasu są bardzo popularne. 

Kształt liter wycięłyśmy z grubego kartonu, który potem okleiłyśmy z dwóch stron rurkami skręconymi z kolorowych gazet. Nie jest to bardzo skomplikowana czynność, potrzeba jest tylko precyzja przy odcinaniu fragmentów rurek, więc jeśli ktoś chciałby samemu spróbować stworzyć swój "napis" - polecam!


ppierowaw wiklina

gazetowe literki
I nie są to wcale przypadkowe literki! Jeśli ktoś zna nas i naszego bloga od dawna, to z łatwością się domyśli, co one oznaczają. 

Tak więc - kto pierwszy, ten lepszy! Pierwsza osoba, która w komentarzu napisze poprawnie, co oznaczają poszczególne literki w równaniu tytułowym i ze zdjęcia poniżej - otrzyma od nas niespodziankę.


Mini konkurs rozpoczęty! Czas start!

15 komentarzy:

  1. Od nie dawna was obserwuję i nie wiem co one znaczą ale ładnie wyszło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja + Marta = Wyplatanki (Włodawa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie! Jest pierwsza prawidłowa odpowiedź :) Poproszę o wiadomość do nas na maila: wyplatanki@interia.pl z danymi do wysyłki.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Literki są świetnym pomysłem aranżacyjnym. Bardzo mi się podobają.
    Tak szybko chciałam napisać co one oznaczają, że z wrażenia skasowałam swój wpis zanim opublikowałam.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wystrzałowy pomysł!! Prawdopodobnie zainspiruję się nimi :) Wiedziałam że Wasze imiona + Wyplatanki ale nie zdążyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na niebanalny dodatek do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i pięknie wykonane :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te literki to fajny pomysł, ale ja właściwie to z gratulacjami za wyróżnienie w KK przyszłam :)) Frywolitki górą (oczywiście o wyzwaniu mówię) :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tymi literkami! Pięknie, tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł z tymi literkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rureczkowe napisy,czemu nie,pomysł świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo gazety mają olbrzymi potencjał, jeśli trafia w dobre ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś dla mnie Mistrzynią wyplatanki :))) Słowo. Niewiarygodne rzeczy tworzysz :)))
    Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...