wtorek, 5 lipca 2016

Piaskowa bransoletka

Plączę sobie te supełki i pikotki dla relaksu oraz wyciszenia....
....no i żeby odreagować te nerwy związane z występem naszej reprezentacji na Euro 2016 :)

Muszę przyznać, że nigdy wcześniej tak nie wciągnęłam się w kibicowanie, na każdy mecz czekałam z niecierpliwością i jestem bardzo, bardzo dumna z naszej drużyny! To były wielkie emocje! 

Teraz czekam na wrzesień i eliminacje do Mistrzostw Świata :)

frywolitka

A gdyby ktoś chciał przeżyć te emocje piłkarskie raz jeszcze - TUTAJ jest filmik z najpiękniejszymi momentami z naszą drużyną w roli głównej.

18 komentarzy:

  1. Tak, takie wiązanie, szydełkowanie bardzo uspokaja. Niestety mecze nie są na moje nerwy, moja córka za to oglądała i mnie również się udzieliły emocje. Tak, nasza drużyna dała radę... dumna jestem!

    Bransoletka śliczna, bardzo misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wyszla brazoledka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, misterna bransoletka!! Cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta bransoletka! pozdrawiam ciepło! ps mnie serce jeszcze długo bilo po ostatnim meczu, jest duma!

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie odreagowałaś, bardzo mi się podoba:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka.
    Ja też bardzo przeżywałam mecze polskiej reprezentacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bransoletka. Elegancka w swojej prostocie. Śliczna jest. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudną bransoletkę wysupłałaś :) Ja nie dałam rady oglądać ostatnich karnych naszej drużyny. To nie na moje nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie odreagowujesz kibicowskie stresy i emocje, szkoda że już się skończyły, bo na mnie też działały twórczo;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaha widzę, że nie tylko ja odreagowuje kibicowanie twórczo. Twoja bransoletka jest rewelacyjna i podziwiam za te ilość pikotek. Dla mnie frywolitka to wciąż niedoścignione marzenie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna ta bransoletka , widać z tego że Euro powinno być non stop skoro tak wyglądają Twoje emocje. Piękne zestawienie piasku z bursztynem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna bransa:) A z tych wrażeń po ostatnim meczu to mnie głowa cały dzień bolała;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko :) Gdzieś mam podobną, którą uplotłam, ale chyba diabeł ogonem nakrył bo nigdzie znaleźć nie mogę ;) Ja, mimo najszczerszych chęci, aż tak się w kibicowanie nie wciągnęłam, piłka nożna chyba jednak nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycająca! Zazdroszczę talentu, Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna bransoletka, delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...