wtorek, 14 marca 2017

Gazetowe legowisko z drewnianymi nóżkami

W końcu udało mi się zrealizować projekt, który już dawno miałam w głowie! I muszę się Wam przyznać, że wyszło o wiele lepiej, niż myślałam, że wyjdzie :) 

Moje wymarzone legowisko... znaczy nie moje, a moich kotów!

Wydawało mi się, że będą trudności z zamocowaniem drewnianych nóżek do okrągłego kształtu kosza, ale okazało się to bezproblemowe dla takiego fachowca, jakim jest nasz Tata :) 

plecione legowisko

Tak wygląda ten model - okrągły kształt - taki, jakie koty lubią najbardziej. Kosz jest lekko pochylony, żeby futrzak mógł głębiej się w niego "zapaść".  No i najważniejsze - drewniane nóżki, które pomalowałam na biało.

kolorowe legowisko

Wymiary:

Wysokość legowiska (z drewnianymi nóżkami): 47 cm
Wysokość samego kosza: 42 cm
Średnica otworu wejściowego: ok. 24 cm

pleciony kosz dla kota

wyplatane legowisko z drewnianymi nóżkami

Myślicie, ze takie miejsce do spania spodobało by się Waszym Mruczkom? Powiem szczerze, że jeden z moich kotów chętnie korzysta z legowiska i okrągłych koszy, lubi miejsca, gdzie może się schować, skręcić w kulkę i zapaść w głęboki sen, ale drugi to typowy lew kanapowy i nie uznaje nic innego niż moje łóżko, na którym rozciąga się do granic możliwości :) 


13 komentarzy:

  1. Moja by je pokochała- świetne.
    Tata nie zastąpiony :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym się zapadła w to legowisko:) Choć pewnie ono by się zapadło pode mną;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobraziłam sobie plażę na której stoją takie - no może trochę większe - legowiska dla ludzi. Z wielką przyjemnością schroniłabym się w takiej budce. :)
    Nie wiem czy moja Lunetka chętnie siedziałaby w takim legowisku - trudno ją wybadać, niby lubi pudełka, ale jak zrobiłam jej legowisko z pudełka i swetra to ani razu nie weszła do niego dobrowolnie (raz sama ją tam wsadziłam). Wydaje mi się, że Lusia wyczuwa gdzie nie powinna leżeć i właśnie tam się kładzie. Stara się też omijać szerokim łukiem miejsca gdzie chcemy żeby leżała.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten koszyczek , w sam raz dla futrzaka który chce zniknąć oz oczu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne i bardzo pomysłowe :) Dla Ciebie chyba nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia z wikliny :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne legowisko, super razem wygląda koszyk z tymi nóżkami. Piękny autorski projekt i wykonanie. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci autorskiego pomysłu :) Naprawdę świetnie to wygląda :) Wielkie ukłony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne legowisko :) Myślę, że przynajmniej jednemu z naszych mruczków by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł!, bo wykonanie to wiadomo:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe czy mojej kocie by się spodobało...choc obawiam się , że siła przyzwyczajenia zrobiła by swoje, moje łóżko wygodniejsze...no i ja w nim jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł i co za wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...