piątek, 17 marca 2017

Złote frywolitki z guzikiem w środku

Można dodać do frywolitki pikotki, można koraliki, można też guzik dodać! 

frywolitka z guzikiem
wiszące kolczyki frywolitkowe
Wiecie, że podobną parę zrobiłam prawie dwa lata temu?! Kiedy odkopałam ten WPIS w archiwum bloga, aż się przeraziłam, że to było tak dawno... Czyli wychodzi na to, że dwa lata zajęło mi szukanie dwóch takich samych guzików :)  Szybka jestem!

 Jeszcze tylko podam wymiary i mogę kończyć :)

A było by to tak: długość - 7cm szerokość - 4cm


 Ciekawie wyglądają z takimi guziczkami w środku, prawda?

16 komentarzy:

  1. Cudne!!!
    nabrałam chęci aby sobie takie zrobić :)
    tylko nie wiem czy w dwa lata dam radę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Ja dałam radę, to i Ty dasz :) Niech moc będzie z Tobą!

      Usuń
    2. ooołłł jessss :)
      dziękuję, że we mnie wierzysz bardziej niż ja, he he :)
      buziole :D

      Usuń
  2. Piękne, oryginalne, niby zwyczajne, a moją swój wieeeelki urok. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne,oryginalne i wszystko naj,naj.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi guzikami. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie bardzo, frywolitce to we wszystkim do twarzy:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne:)
    i na pewno świetnie będą dopełniać wiosenną stylizację:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczne, delikatne i perfekcyjnie wykonane. Slowem miodzio. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe kolczyki, sama chętnie bym takie założyła bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak ciekawie! Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez to piękne! I pomysłowe :)
    P.S. U mnie wyprzedaż książek, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne kolczyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny projekt :) Przykuwa uwagę. Musiałam tu wejść i przyjrzeć się bliżej :)) Fajne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. czyli...guzik z pętęlką!
    z w zasadzie z wieloma pętelkami ;-DDD

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...