czwartek, 28 lipca 2016

kolczyki frywolitkowe - czarny z różowym

Ostatnio miałam przyjemność zrobić kolczyki frywolitkowe na specjalne zamówienie. Pani wybrała wzór, kolor kordonka i koralików - a ja zabrałam się do najprzyjemniejszej czynności, czyli supłania. 

Wybór padł na połączenie czerni z jasnym różowym - do tej pory nie wpadłam na taką kombinację kolorów, więc sama byłam ciekawa efektu. 

biżuteria frywolitkowa
Zdjęcia wyszły bardzo źle, fatalnie po prostu... Nie potrafię zrobić w miarę dobrych zdjęć czarnej biżuterii! Próbowałam kilka razy, o różnych porach dnia, nic nie pomogło...

Na żywo czerń była bardziej czarna, a różowy troszkę bardziej wyrazisty :)


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te kolczyki a połączenie czerni z różowym choć mało spotykane to wg mnie całkiem fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię łączyć czarny z różowym, wygląda to wtedy drapieżnie i wyraziście ;) A wzór należy do jednych z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te frywolitkowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają uroczo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają uroczo

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki przepiękne! Niezwykle eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są i widać to doskonale. Piękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i niepowtarzalne. Świetnie Ci to frywolitkowanie wychodzi. Podziwiam szczerze.

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...